Nervös

0kommentarer

Nu sitter jag här efter en dag i skolan den var inte så speciellt ansträngande hade bara två lektioner. Och på idrotten fick jag veta att jag ska få MVG i Idrott B och det gjorde min dag idag.

Nu är det en halvtimme kvar tills det är samling för dagens Derby, Enånger mot Iggesund. Om jag är laddad? Jodå, men jag har egentligen inga nerver för att tävla eller så. Det går i och för sig bra när man börjat men innan är det jobbigt! Vi har ett bra lag och det känns bra men samtidigt är jag nervös, något som jag verkligen måste träna bort!

Min lille bror försökte nyss att betala mig med en tia för att jag skulle flytta mig härifrån något som han inte lyckades med. Nu sitter han här i mitt rum och störar sig till max. Kaksnke dags att flytta sig? Näee så snäll är jag inte  ;)

Ha¨de bra


Jag och bror min

Kommentera

Publiceras ej