Fy My

0kommentarer

Usch jag har vart så dålig på att uppdatera min blogg de senaste veckorna, mycket pågrund av att jag inte haft någon lust och för att jag haft andra saker att göra. Men nu ska jag göra ett försök att vara lite mer "aktiv".

De senaste veckorna har gått så snabbt att de är svårt att hänga med. Kan man tänka sig att det är bara 1 månad kvar tills studenten? Sen är det bara 16 dagar kvar tills jag och mina flickor åker till Cypern och myser och solar :) Det ska bli så skönt att komma iväg, de behöver jag!

Helgen som var tillbringades i Uppsala, det var tävling som stod på schemat. Spelet gick sådär fast jag ska vara nöjd pågrund av att jag inte tränat badminton på några veckor. Det är tråkigt att säsongen är slut bara :(

På kvällen måsta vi passa på att göra Uppsalas krogen People osäker, men först vart de lite förfest på vårt hotellrum. Mysigt var det fast att jag inte mådde så bra till en början något som tur gick över och vi dansade hela kvällen.

 

Abbe och Mysan       Ölspelt vart de såklart

Kommentera

Publiceras ej