Att jag aldrig

0kommentarer

Att jag aldrig ska lära mig att göra saker och ting i tid. Nu är det bara 8 dagar kvar i skolan och jag har så mycket kvar att göra. Vi fick en uppgift i Psykologi för cirka två månader sedan som ska vara inlämnad nästa vecka och jag har inte börjat än. Jag skämms för att jag inte tagit mig själv i kragen och gjort den tidigare.

Kan inte förstå att det bara är cirka en vecka kvar tills vi drar till Cypern och steker i en vecka. Ska bli skönt att komma bort men samtidigt innebär det att tiden rinner ut för min gymnasie tid. En tid som betytt väldigt mycket för mig.  Alla vänner jag träffat och lära känna och att jag även vuxit som person. 
Något som skrämmer mig samtidgt som jag vill att det ska inträffa är min eventuella flytt till hösten. Det vore en grym upplevelse, men flyyta ifrån allting här det är stort och tråkigt de. 



Lagade även mat idag och det är inget jag än en höjdare på, men ja måste ju lära mig....    

Kommentera

Publiceras ej