Torsdag-en oväntad vändning

0kommentarer

Varför? Ungefär så vaknade jag och tänkte, varför ska man behöva ha Body Combat på idritten. Men jag tog mig upp och utförde det otroligt jobbiga ,  var stolt och nöjd över mig själv effteråt.
Sedan löpte skolan på som vanligt, fick godis på naturen av våran otroligt bra lärare. Synd bara att jag inte äter det (har faktiskt vart utan i två år nu) bra gjort av mig!

På kvällen var det tänkt att jag skulle ta det lungt och städa och nöta lite One Tree Hill, men så vart det såklart inte. Hamnade hos Erik och förfest inför Pubkvällen på Bygdegården. Skulle inte dricka, men så vart det ändå, hehe. Förfesten var skit rolig och Hanna hade verkligen otur på ett typ av ölspel som vi körde, förlorade varje gång. (skadeglädje)
På Bygdegården var det bara en massa äldre, fulle var hela högen också. Sen vart der efterfest hos Erik också, folk höll ut och drack och drack. Roligt var det i alla fall!

Hade även ett mycket mysigt samtal ;)

Kommentera

Publiceras ej