Onsdag

0kommentarer

Vaknade av att klockan ringde, somnade om och vaknade av att den ringde igen. Gick upp och åt frukost och sedan vart det en efterlängtad promenad.
Började på en uppgift i Naturkunskapen som ksulle vart klar för längesedan, dock hittade jag inte alla resultat jag behövde så jag la ner ungefär lika fort som jag började. 

Titti och jag har snart redovisning av vårt projektarbete, så idag skulle vi börja på vår powerpoint. Hon plockade upp mig och vi skulle bara tvätta bilen innan vi skulle börja. Trodde skulle gå snabbt vi, men där stod vi i en timme och väntade innan det vart vår tur. Vi hann jobba med projeket i typ en kvart innan jag skulel iväg för att ta spruta.
Tog sen bussen till Hanna och Martin där det var mat, wok, mycket gott.
Var sedan och kollade på Team Hudik och Titti när dom spelade. 11-0 vart resultatet, vi slutade räkna vid 6 mål vi,haha. Bra gjort tjejer.

Nu är de bara två månader kvar till Cypern, jipppi!!

Kommentera

Publiceras ej