Lovet

0kommentarer

Ja då har lovet börjat på riktigt nu då, skönt som attan tycker jag. 
Det senaste dagarna har bara vart till för att slappa och fundera. Det sist nämda är något som jag egentligen borde skita i men det är så otroligt svårt att låta bli.
För att tänka o samtidigt få lite luft har jag blivit beroende av att gå på promenader. Det är sönt, huvudsaken är att mna har kläder så man inte fryser. Men sen går jag inte direkt i ett sånt där "lunk" tempo, här snackar vi "power walk", hehe.

Natten till idag vart det lite sova hos Titti, pratade och myste. Riktigt skönt att hon ställer upp och myser med mig när alla andra verkar vara så upptagna!

Idag vart det Söderhamn med systrarna Åkerlund. Jag hade shopping förbud, men dom hittade en del dom. En Mys dag helt enkelt :)

Träning ikväll plus att jag måste städa rummet, tröök!

Kommentera

Publiceras ej