Livet här och nu(och lite tillbaka)

0kommentarer

Helgen var bra, om vi börjar med spelandet så gick det ganska bra. Dubbel vann vi, sjukt jämt var de: 22-20 till oss i tredje set. Vi vart så glad när vi vann, både jag och kicki skrek och krama om varandra. Singel kom jag till final, men som så många gånger förr så funkar det inte när det väl gäller. Sjukt tråkigt, riktigt less på det!
Mixen gick inge vidare.

Det var min sista tävling i A för iallafall ett år framöver. Jag hade velat spela en sista gång i Hudik men det fick jag tyvärr inte, surt som attan!

Sen till det andra som gjorde min helg bra, det var killen som gör att jag ler även fast jag egentligen tycker allt är jobbigt med situationen. Men det är bara att gilla läget hur saker och ting är just nu.

Även tack till Erik som alltid finns där ;D

feel your spirit
When you're near me
and when you're away
Somehow somewhere
I'll see you again
But until then
I've got dreams of
......

Kommentera

Publiceras ej