Jobbigt morgon

0kommentarer

Vi hade fått för oss att vi skulle upp och vara med under anglingen i morse. Dock var vi inte lika duktig som resten av gänget. Vi kom dit till drygt 10, men där var det redan full fart. Martin var på lyset och sprang till och med runt sjön för att hålla värmen, såg sjukt roligt ut, haha :)
Vi vart kvar där i några timmar, drack varm choklad och åt bullar, mysigt värre!

När jag kom hem var jag riktigt sliten och satte mig direkt och kollade på de två senaste avsnitten av One Tree Hill. Så grymt bra serie, blir bara kärare och kärare i den! Passade även på att sova lite innan det vart städning och matlagning.

Passade även på att gå till Farmor och Farfar för att hälsa på, det var otroligt längesen sist! Dom är verkligen världens bästa, mysiga och roliga.
Farmor vill att hon och jag ska åka till Thailand tillsammans och hälsa på hennes bror och att Farfar ska betala, Det skulle jag ju inte tacka nej till precis.
Dom berätta även en massa historier från när de var små och att de snart varit gifta i 63 år. Själv har jag svårt att se mig tillsammans med någon i 63 år just nu, men förhoppningsvis hittar jag också någon som jag kan vara det med.

När jag skulle gå fick jag en hundring av farfar:
-Den där kan du ha till resekassa, sa han
- Men jag ska ju inte resa någonstans...
-Äh, det kanske räcker till en varmkorv i alla fall
Söt han är Farfar min :)

Sen det stora som hände nu ikväll, jag har blivit Moster :) Till en liten Rasmus, ojoj känner mig lite gammal, hihi :)
image3
Syster och Emma som nu har fått tillökning i familjen :)

Kommentera

Publiceras ej