Jobba och stå i

0kommentarer

Som vanligt var det morgon träning som gällde, upp vid 5 och träningen började 6. Sjukt hur man kan vara pigg och träningsvillig  kl 6 på morgonen.
Idag hade erik en mycket rolig träning med oss men jag tror hans kaxighet försvann efter att vi knäckt han på hans lilla utmaning, höhö ;)

I skolan var det slappt som vanlig, men fick veta att jag ska få MVG i specialidrott, något som glädjer mig otroligt! Kämpat hårt och det gav resultat då är allt toppen.

Ikväll vart jag även klar med den där (skiten) filosofin och psykologin som ska lämnas in imorn. Suttit hela veckan o jobbat arslet av mig för att få det klart, får egentligen skylla migs själv som sitter sista veckan, men aja man lär sig av sina misstag.

"dreams are for people who can`t have the reality"

Kommentera

Publiceras ej