Äntligen

0kommentarer

Elit, nu är jag äntlgen elitklassad.

Det är både fördelar och nackdelar med att jag gått upp. Jag kommer inte spela lika många tävlingar, vilket är mycket tråkigt. Men förhoppningsvis kommer spelet bli bättre och jag kommer utvecklas ännu mer.
Så nu är det slut på att vinna ibland, tur att jag är van vid att förlora.

Annars är det mycket i skolan just nu eller rättare sagt saker som jag inte gjort som måste göras, blääää säger jag bara.

Till helgen blire tävling i Härnösand. Inegn tur i lottningen heller, otur :/ men aja....

"Varje litet steg du tar och varje gång som du för
ditt hår från dina ögon på ett sätt som ingen annan riktigt gör
och varje gång som du ler hugger det till i mitt bröst för jag vet att jag aldrig kommer få ligga bredvid och drunkna i din hud och kalla dig för min"

deppigt?

Kommentera

Publiceras ej