Väntan är slut

0kommentarer

Äntligen, ska man skriva så när man fått reda på något man velat veta? Det beror säkert på vad det är man fått reda på för något. Idag fick jag reda på att jag blivit antagen till Umeå Universitet och att jag kan fortsätta med mina studier även till hösten.
Det var som om all nervositet kom på en gång, magen gjorde ont, kanske både av glädje och rädsla. Ska verkligen lilla Mysan klara sig själv ungefär 40 mil hemifrån?! Ifrån Mamma, Pappa och alla underbara vänner. Usch det är det som är värst!

Det positiva är att jag får träffa nya människor och förhoppningsvis tycka studierna ä bra! Samtidigt vill jag ju satsa och träna lite mer Badmintonm något som jag hoppas att jag kommer att lyckas med.

De senast veckorna har vart intensiva, först cypern, sen jobba, sen student, sen bal, sen jobba jobba. Jag hinner inte med något annat än att jobba, äta, träna o sova. Och mina lediga helger går åt till att sura över hur dåligt väder det är, jg säger som Karin i "Sunes sommar"; Vi kommer nog vara blekast i kvarteret i år igen. Det stämmer så bra in på mig!

Neepp nu är det natti som gäller, det är ju en dag imorgon också!

Pusshej

Kommentera

Publiceras ej