Ännu en ...

0kommentarer



Ännu en till mysig, god, otroligt skrattig kvällsfika med mina vänner (järn gänget). Vi som har hängt ihop sen den där
 dagen för måånga år sedan när jag var ute och lekte med min Farmor när Alinda och hennes gammel mormor kom förbi. Det var precis när vi flyttat hit på riktigt. Efter en stund när värsta blygheten gått över vart vi vänner, sedan träffade vi Hanna och Linnis, sen dess har det vart järngänget! Det är ett minne som aldrig kommer svika mig.

Idag var jag tydligen väldigt trött vid lunch, det är okej om man tappar gaffeln en gång men att göra det TVÅ gånger plus att spilla på klänningen då blir man less, dessutom sitter det andra och tittar på. Måste ha fått något inslag av sömn där ett tag.
Blir väldigt mycket snack om jobbet här men det är ju där jag tillbringar mest tid just nu. Jobbar från typ 07.40-17.00, sen är det bara hem och äta och sedan iväg och träna. Men det var inte de jag skulle säga utan att vi har en skit söt kille som jobbar på jobbet, han kanske är typ 23 eller något. verkligen skit söt! hihi....

h


//Mysan

Kommentera

Publiceras ej