uppd.

0kommentarer

Efter jobbet tog jag som vanligt bussen hem, jag var trött och tänkte att jag skulle sova en liten blund. Mycket riktigt så gjorde jag det också, vaknar upp i panik och inser att bussen står still på hållplatsen jag ska av vid. Jag hade ingen lust alls att åka vidare så jag vart så lättad att jag hann kliva av. 
 
Jag besökte sedan Farmor och Farfar, det är alltid lika mysigt att sitta och bara prata med farmor om hur hon har det och hur det var när hon var liten. Även roligt att se hur farfar har lärt sig att använda sin rullstol, men fortfarande kan man inte förstå hur snabbt det har gått på slutet. Han som nyss kunde gå alldeles själv, uscha!!
Och imorn blir det Farmor s otroligt goda stuvade makaroner med köttfärssås.





Grattis Johannes på födelsedagen!! :)

Kommentera

Publiceras ej