Sömmerska

1kommentarer

Igår när jag kom hem från Titti och en helt klart lyckad kväll på KlubbKalas tog jag det lugnt och fixade och trixade. 
På fredagen hade jag lite panik över vad jag skulle ha på mig, så snabbt som ögat var jag in på Gina för att se om jag kunde hitta något. Tur för mig att det var Rea där, tog tag i två klänningar som det fick bli, provade inte eller något. Den ena klänningen fick bli kvällens outfit och den andra fick jag lite ideér om att sy om. 

Så här såg den ut innan:  men jag gillade inte ärmarna på den så jag tog lite tråd och sy nål.....





Och det här vart resultatet utan ärmar

Jag är stolt över mig själv att jag lyckades!! :)

1 kommentarer

marie

23 Jul 2008 16:45

den var verkligen jättesnygg efter du tog bort armarna!

grymt jobbat ;)

(och tack för kommentaren på bilderna på mamma i min blogg förresten!)

Kommentera

Publiceras ej