Lugnet kommer

3kommentarer

Det brukar vara så att efter lugnet kommer stormen, något som jag inte hoppas på! Jag har haft en så lugn och mysig dag idag. Åt frukost med mina två underbara vänner, vi myste och bara VAR. Tiden med dem är det jag kommer att sakna mest när jag lämnar den trygga tillvaron här.

Jag vill vara glad men samtidigt är jag nervös och ledsen på samma gång. Jag är rädd att alla här ska glömma bort mig och den jag är, och att när jag kommer tillbaka finns inte det vi har nu kvar. Och att de inte är beredd att bygga på det som vart.
Men jag måste få göra det här, jag vill testa. För annars kommer jag bara gå och tänka "Tänk om jag hade gjort det istället".

The Notebook är för övrigt en grym film, en bra bakis film om man vill snyfta lite. Asta och jag såg den nu ikväll tillsammans.

-Vi gör alla misstag, tyvärr

3 kommentarer

Titti

20 Jul 2008 23:09

Jag kommer saakna dig MY!!!

maja

21 Jul 2008 18:25

klart vi kommer sakna dig!

Mysan

21 Jul 2008 23:09

<3

Kommentera

Publiceras ej