lite segt så där

0kommentarer

Helgen har bara flugit iväg ifrån mig tror jag, gjort en del saker så där men dagarna går alldeles för snabbt just nu.
I fredags passade jag på att städa garderoben inna flytten, rensade ut en massa skit (som syrran fick). Anledningen till att man har helg är ju för att man ska vila sig och få ta igen lite tid, men inte mysan inte. Klockan 8 på lördagen var det bara att stiga upp för att åka på match. Det var stek hett ute och såklart brände jag ansiktet och vi förlorade matchen (hemskt båda sakerna)

Hem en snabbis innan det bar av i den otroliga hettan till staden och Hanna. Gänget drog oss ner för att käka lite flötig mat, smaskens. Efter en rejäl kebabrulle vart det hem till Martin och börja förfesta. Men alla var så varm så det vart en "naken" förfest, haha, alla körde i BH och trosor, skönt värre!
Hudikkalaset som var kvällen mål var oväntat roligt, eller så gjorde allt folk att jag gillade det. Jag träffade Markoolio och har nu idol bild med han ;) hehe
Kvällen slutade sent, Hanna och Jag yrade runt på stan innan vi somnade under ett träd, vi vaknade dock som tur var!!

Söndag: heel dag i stugan = bränt ansikte

Kommentera

Publiceras ej