Inte i år

0kommentarer

Idag avblåste vi tankarna på Yran, det blir inget i år. Får hoppas på nästa år istället. Tråkigt men ganska ekonomiskt och imorn får jag min först lön, härligt! Fast de hade gjort något konstigt med min lön, fast de skulle kolla upp de till veckan.
Just nu vill jag ha sol när jag är ledig och jag vill tillbringa min tid i stugan, ligger alldeles ute vid havet. Har inte hunnit ut dit en gång under hela sommaren pga att jag jobbat och festat på helgerna, Men efter i helgen får det vara slut på festandet!

Passade ikväll på att efter träningen att cykla till Orförande i klubben och berätta att jag ska flytta och byta klubb. Känndes bättre att berätta själv än att de ska få höra det av någon annnan. Det är ju inte så att jag vill byta pga att jag inte trivs, för jag älskar verkligen klubben och alla mina vänner där. Men jag känner att jag vill testa och få möjligheter till bättre träningsmöjligheter och så.

Imorn måste jag ta tag i röran i mitt rum, ser ut som ett bombnedslag! uscha.

Natti natti Mysan

Kommentera

Publiceras ej