En lördag

0kommentarer

Att jag ställer klockan på helgen kanske inte låter som världens hit men jag måste göra der för annars kommer inte jag upp på mornarna, Så igår var jag upp vid 10, ovanligt pigg för att vara jag.
Passade på att hälsa på Farmor som stod å bakade, nybakta bullar med mjölk, bra start på dagen Åh JA!!!

Planerna för dagen var att jag skulle till kickis stuga och grilla och festa lite, men samtidigt skulle vi ha överrasknings fest för min kusin som fyllt 30, Så helt oplanerat satt jag i en bil på väg till Bollnäs. Maten var god och min kusin vart myckt glad, det känndes som jag måsta åka pga min flytt som jag ska göra.

Kom hem och sen vart det bara att ta sig ner till festen. Det var mysigt att hänga med mina vänner, men med för mycket dricka och så kommer alla känslor :(

Kom i alla fall hem efter cykel turen, mådde inge vidare (men de löste sig) ;)

Snart ska hanna o asta komma för frukost, sen blir det nog att bara vara hela dagen, Nu när man är ensam hemma också.....

Kommentera

Publiceras ej