En konstig dag

0kommentarer

Eftersom jag skulle sova hoss Titti igår hade jag skrivit nån slags komihåg lista med de jag skulle ha med mig, lyckades få med mig allt förrutom min mobil. Och nu är det så att jag inte brukar behöva min mobil men just en sån här dag när jag behöver den har jag såklart glömt den. Så då vart det bara att tänka ut en lösning. Jag tänkte att om ja åker bussen hem o ber busschauffören att stanna utanför mitt hus och jag skulle hinna springa in och hämta den. Så hela min lunch gick åt till att åka buss, väl hemma tänkte inte buss chauffören göra som jag ville heller, jag fick nästa tvinga han. Men snabb var jag! :)

De vart förfest hos Titti och sedan vidare till Lina, mycket trevligt! Vid en tjugo över 11 kom Robin och hämtade upp oss och skjutsade oss vidare mot Klubbkalas och Dr Alban. Det var ganska mycket folk, men det var bara roligt folk. Dr Alban var väl inte så där jätte bra men det gick helt klart att lyssa på.
Kvällen avslutades med att jag satt utanför stadt i typ 45 minuter och sen gick vidare mot Titti. Hon hotade även med att kasta ut min mobil pga min underbara sms signal, haha. "hallå sms" Love it!

Ikväll kommer även syster hem och ev resten av familjen, sjukt hur snabbt en vecka kan gå!

;)

Kommentera

Publiceras ej