Tisdag

0kommentarer

Åh en sådan seg dag!

Jag jobbade ju här på jobbet i sommras också, då hade vi oftast mycket att göra iallafall måste dagarna ha gått så mycket snabbar än vad de gör idag. Just nu känns det som tiden står still, att klockan inte går en sekund framåt. Jag har sagt det förrut men säger det igen, helldre har jag något att göra än att bara sitta och dega. Till råga på allt blir jag extra rastlös eftersom jag inte kan träna pga min hosta. Vill inte riskera att bli ännu värre så här innan det nya året och Ume är i sikte.

Imorn är det då sista dagen på ett händelserikt år, det tänkte jag fira lite smått genom att umgås med mina vänner. Eftersom nyår är såå överskattat så bryr jag mig egentligen inte vad jag hittar på huvudsaken mina små babes är med! :P Vi ska inte ha någon galasupé med fina överklassklänningar eller dyligt, skulle kunna komma i måna svettiga träningskläder om jag skulle vilja. Dock lämnar jag dom hemma med tanke på att doften inte är den ljuvligaste man kan tänka, för ALLA tjejers svett luktar faktiskt inte parfym.....

I år blir det jag och Alle som står för maten, hur de nu ska sluta...Vi är inga mästare i köket precis, har aldrig vart och kommer nog aldrig att bli desvärre. Efter att ha tillagat kött förra året (K fixade köttet, Alle potatisen och jag salladen) så satsar vi på tacos i år, kan bli en hit...de återstår att se!

Åh bara 20 min kvar innan slut för dagen, äntligen! Det har inte vart in en kund på de senaste 2 timmarna, deppigt!


Mysan♥

Kommentera

Publiceras ej