Söndag

0kommentarer

Och det innebär att snart är det en ny vecka och det är ingen vecka som helst,
för det är den veckan jag får åka hem! Jag vill hem och träffa alla och bli ompysslad och bortskämd som J (fast de går ju inte). ;)

Igår börjades dagen med seriespel, mitt spel stämde inte alls i första matchen (men jag vann). Dock vart det en vinst för hela laget med 6-2. Andra matchen vart en gångmatch för mig, vinst med 21-0, 21-2 i singeln. Slutresultatet för laget vart vinst med 5-3. Killarna hade det lite tuffare än vad vi hade men så är det ju nästan alltid i div.3.
Efter en heldag på hallen vart det middag på Mix och kycklingspett var det som bjöds på. Trevligt sällskap var det även fast jag var lite stressad över att jag skulle vidare sen.

Jag var bjuden med J på en 20 års fest någonstans i Ersboda (skulle aldrig hitta därifrån). Det var iallafall en trevlig fest då jag fick festa med två grymma vänner. Men för vissa slutade kvällen tidigare än för andra, hehe! Vi andra fortsatte iallafall mot Corona och dansgolvet. Det var längesen jag hade så kul genom att dansa, vi dansade konstant i ett x-antal timmar. Sjukt roligt!

Kommentera

Publiceras ej