Sista kvällen

0kommentarer

Imorn bitti kl.08.20 kommer jag sitta på Ybussen på väg hem, det var en månad sen sist. Längtan har varit stor ända fram tills nu i detta ögonblick, jag själv vet vad det är som gör att ja vill vara kvar. Men hur skönt ska det inte bli att få komma hem och umgås med alla mina vänner hemma, fira jul och nyår.

Att jag inte har packat klart bryr jag mig faktiskt inte så mycket om just nu men de kommer jag göra när jag inser att jag glömt nått. (lång mening) Men ser man på det jag hittils har packat ser de ut som jag ska flytta hem igen. Dock kommer inte de ske, ja kommer tillbaka till Umeå om cirka 2 veckor!

Så min första dag på jullovet kommer jag att tillbringa på en buss i 5 timmar. Men sen ska jag träffa vännerna och träna, fredag blir det nog till att backa pepprisar, MUMS!

i tried to be perfect, but nothing was worth it
i don't believe it makes me real
i meant all the things that I said

Kommentera

Publiceras ej