Nu är det jul här i vårt hus...

0kommentarer

eller inte riktigt kanske, men i mitt rum är det iallafall julstädat. Julgardinerna och ljustaken är framplockad och det har lyst upp mitt rum lite. Jag mår så mycket bättre när det är fint och städat i mitt lilla rum men samtidigt är jag världsbäst på att ha stökigt. Det kan vara fint på förmiddagen men sen på kvällen kan det vara samma katastrof igen, men men nu är det iallafall fint.

Dagen har varit slapp och som jag sa till S när vi satt i bubblet, "Tänk vad jobbigt det är att gå på Univeristetet" . Nog för att vi inte har så mycket att göra nu men vi har de tiderna vi med, faktiskt! Vi bubblade en timme och innan des hade vi haft gympa, bodybalance plus käkat. Tänk vad man kan hinna med saker även fast man bara slappar runt.

Ska lägga en tanke till min kära lilllen som inte har de lätt på den däär slappa biten, så jag tar över den åt dig ;) höhö

Kommentera

Publiceras ej