Lite att göra så här innan middagen!

0kommentarer

Sammanfattning av 2008 !!

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Japp både positiva och negativa saker
2. Höll du några av dina nyårslöften?
Har haft godisstopp i 3 år snart, så de måste jag säga att jag lyckats med.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
   En gammal klasskompis iaf :)
4. Dog någon som stod dig nära?
    Inte så jätte nära
5. Vilka länder besökte du?
  Cypern, grym resa!
6. Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009?
 Det finns mycket de
7. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
Studenten, flytten med mera
8. Vad var din största framgång 2008;)
  Att jag vart Elitklassad
9. Största misstaget?
   Att ge upp så snabbt (men de berodde på andra saker)
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
     Förkylningen efter cypern var inte att leka med
11. Bästa köpet?
     Presenter till folk jag tycker om
12. Vad spenderade du mest pengar på?
     Resor, hyra med mera (fast det är inte kul att "spendera" pengar på) 
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
    Mina vänner gör mig glad varje dag
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?
    Im yours och pokerface
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
    Både och skulle jag kunna tänka mig
16. Vad önskar du att du gjort mer?
   Tog vara på dyrbar tid
17. Vad önskar du att du gjort mindre?
     Vart den jag var 
18. Hur tillbringade du julen?
    Familjen och sedan vännerna
19. Blev du kär i år?
     Svår fråga     
21. Favoritprogram på TV?
     One tree hill ofc
22. Bästa boken du läste i år?
      Jag har nog inte läst en bok frivilligt i år
23. Största musikaliska upptäckten?
      För många för att nämna någon
24. Något du önskade dig och fick?
     Det tror jag nog...
25. Något du önskade dig men inte fick?
     Självklart så är det alltid
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
    Var på föreläsning, fikade med J och S och sedan tränade :)
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
     Det finns det!
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2008?
     Blandat beroende på humör
29. Vad fick dig att må bra?
     Mina vänner
30. Vilken kändis var du mest sugen på?
     Håkan i Sunes sommar
31. Vem saknade du?
      Hemma, mina vänner i Umeå, Umeå mina vänner i enånger
32. De bästa nya människorna du träffade?

     Jag har börjat en ny klass med sjukt grymma männiksor!
33. Beskriv ditt 2009 med tre ord!
     Grymt grymmare grymmast

Kommentera

Publiceras ej