Kroppen

0kommentarer

Hela min kropp gör ont, kan ingen ge mig ett mirakel piller som gör att jag mår bättre? Jag Hatar verkligen att vara sjuk för det ger mig en anldning till att inte träna. Vad gör man när man inte tränar?
Blåsan i min mun gör att jag knappt kan äta den riktigt smärtar, jag brukar vara van att ha sånna men ingen så kraftig och stor som denna (intressant vetande).

Nu är det 16 dagar kvar till julafton och det börjar ge mig lite panik eftersom inte en endaste lite julklapp är inköpt än. Som tur ät har jag inte så många att köpa till, men har man en stor familj blir det i och för sig många ändå. Sen vet jag inte hur vi tjejer ska göra heller, jag o A brukar alltid byta, men vi får se. Har hört att årets julklapp är en upplevelse, så det satsar jag på med en av mina vänner iallafall!

Sen måste jag fundera lite på vad jag själv önskar mig, jag har några saker hittils:
◊ En bärbar hårddisk
◊ Cheap Monday Jeans
◊ Parfym

Det kommer antagligen tillkomma en massa saker ;) hehe

Nae nu ska ja kika på tv o tycka synd om mig själv!

Kommentera

Publiceras ej