Juldagens morgon

0kommentarer

Tanken var att jag och frugan skulle gå ut och gå imorse men istället sov vi ut och stack iväg på Innebandy. Den årliga Åkerlunds innebandyn på juldagen, detta år fick även jag vara med. Kan bero på att jag känner alla och det känns som min andra familj.
Det vart mycket spel och fy fan vad jobbigt det var i mellan åt, inte van att springa runt så där som en tok. För innebandy är verkligen inte min sport, man måste ju ha lite teknik och tyvärr gav inte gud mig de. (Även fast jag var i kykan igår). Vi höll på att spela  två timmar och mycket skratt vart det, inget mål men nån assist istället!

Hann inte mer än hem innan bröderna tog med mig ut och gick, mysigt att umgås med de ett tag. Växlade även in min trisslott som jag (farmor) vann på igår. Min farmor är den bästa! ♥

Ikväll blir det fest på Stadt, jag har tankarna på att dansa hela natten lång. Hoppas det blir en kul kväll med alla grymma människor här hemma. Men samtidigt för jag en tanke till alla vänner där uppe som verkligen kan förgylla en ute kväll (även dom som inte kommer ut) ;)

Pusshej♥

Kommentera

Publiceras ej