Idol fredag

0kommentarer

Yee Kevin gick vidare i Idol! Se mig inte som ett svimmande fans nu bara, anledningen är bara den att han är den ända som är kvar idol som kan sjunga. Och då gör han det med stil, passion och otroligt bra röst också. Vinner inte han så kan idol läggas ner för gott.
Nog om Idol, för det är ju faktiskt inte min stora passion här i livet, faktiskt, tro det eller ej....

Nu är det bara två veckor kvar tills det blir hemfärd och det ska bli så skönt. Nog för att jag tycker om att vara här uppe men denna gång ska det bli extra skönt att få komma hem och ha någon som tar hand om mig lite extra. Allt här uppe kommer att vara exakt likadant när jag kommer tillbaka efter två veckor ändå, förhoppningsvis mer snö och inge slask.

Men det jag verkligen hoppas på är att det ska vara snö på julafton, vad är vitsen med jul annars? Såklart att mysa med familj och vänner men även all mat, men det blir inte samma sak utan snö. Inom min familj har vi haft samma tradtioner  så länge jag kan minnas, en massa mat och allt ska ske under sin speciella tid. Men till för något år sedan ändrades traditionerna pga att farmor och farfar har blivit äldre och orkar inte lika mycket länge. Jag tyckte först att hela grejen med julafton var förstörd men jag har sakta men säkert fått förstå att det är för f & f skulle vi har ändrat, även fast jag tycker det var bättre för., men men......

Btw min vän är den bästa

Kommentera

Publiceras ej