Idol fredag

0kommentarer

Dagen börjades med julshopping eller iaf var tanken de. Hur kan det vara så svårt att hitta julklappar? Jag fann mig iaf en åt lillasyster, men sen var de de slut på ideér. Istället inkasserade jag mig en ny favorit jacka dock är den här mycket varmare än den jag köpte för ca två veckor sen. Vilket kan vara bra eftersom det tydligen är snökaos (?) i Umeå.

Jag väntade 40 jävla minuter (i ilska får man svära) på att min buss skulle komma, men inte kom det nån buss inte..Stod där ute med mina icke vita tygskor i snövädret men någon buss fick jag inte se skymten av. Som tur är har jag ju min ängel som kom och hämtade oss och skjutsade oss till iksu. Vart en snabb dusch innan det vart buffé med klassen, iaf delar av den.
Eftersom bussarna hade något emot mig idag fick vi vänta igen på att en buss skulle komma, men kom det någon buss? Näe tänkte väl de!
Kännde mig lite som en snögubbe när jag kom hem till S för idolkik. Idol har blivit en fredags tradition, så vad vi ska hitta på resten av alla fredagar återstår att se. Vart iallafall mys och mycke onyttigheter.

Även att min totala favorit i Idol vann, vi vart så glad att vi utbrast glädje skrik när hans vinnarlåt spelades upp. Han verkar verkligen vara en genom go människa en sån som man bara vill ha i sin närhet (så han kan sjunga för mig). För jag har ju redan alla bästa i min närhet nu, det var inte så jag menade.

Även att det är bara lör, sön, mån, tis, ons och sen TORSDAG så är jag hemma igen. Vad härligt!

Natti serien imorn (glädjeskutt)

Kommentera

Publiceras ej