Första dagen hemma

0kommentarer

Efter en lång och tråkig bussresa var jag äntligen hemma i vackra enånger. Även fast det kanske inte är så vackert med allt regn och blask, så är det fortfarande samma gammla by. Ser likadant  ut som när jag var här sist bara att det är lite vitare på backen. 
Efter att ha vart hemma i 5 min begav jag mig ut med Lady, var ju ett tag sen sist. Hon är lika hoppig och besvärlig i början, men efter att ha gått ett tag blir hon världens bästa hund. 
Jag halvsprang upp på pizzan för att hålla A sällskap när hon skulle käka och för att prata igenom saker och ting. Var sedan iväg på träning där små matcher stod på spel. Jag kammade hem en tredje plats efter förlust mot H och Patrik, spelet var väl inte på topp men det var roligt iaf.

Min dag har helt  enkelt varit följd av en massa olika händelser och om jag känner mig själv rätt kommer resten av lovet att vara ganska intensivt. Men jag klagar inte... (inte än så länge iaf)  :)

Natti natti, imorn blire gävle för att inhandla de sista klapparna!

Kommentera

Publiceras ej