De tre vännerna och Jerry

0kommentarer

Vi lyckades genomföra vårt pass och vi gjorde det med stil!
Nervositeten innan var inte att leka med (men sen har ju jag inte nerver för nått heller) plus att läraren var ca 50 min sen, hjälpte inte mig precis. Men de mesta satt fast vi bara tränat igenom det en gång vilket var imorse lockan sju, bra planering av oss....

Var sedan på luchdejt med N och J vilket var mycket trevligt och gott. Vi satt och snackade i en timme om allt möjligt innnan vi skjutsade N till skolan och det var dags att säga hej då för jullovet.tråkigt!

Somnade sen hos J i soffan innan vi åkte till Elitseriematchen och kikade. Lyckades hålla mig unda´n nästan hela kvällen, för synd man får man sitta linjedomare eller siffervändare, som är sjukt tråkigt.
Kvällen har iaf avslutats med donken och mys genom att kika på bilder. Sjukt att de kommer ta två veckor innan vi kan hänga igen, men de går snabbt! (hoppas)

Btw imorn får jag ett efterlängtat jullov! Så skööönt

Kommentera

Publiceras ej