Dagen innan

0kommentarer

Som sagt hade vi sjukt lite att göra på jobbet idag så jag fick gå tidigare, men säg ingen till Chefen ;) Handlade klart de sista klapparna, dock har jag EN kvar men den kan jag faktiskt vänta med.

Imorgon är det alltså julafton men vart är min julstämning? Det brukar vara en speciel känsla runt julen men i år har den lyckats att hoppa över mig. Kan det vara för att jag jobbat så här nära julafton eller vad kan det vara? Det är en fråga som återstår att lösa....
Mamma har bakat och städat huset medans jag inte lyft ett finger, att Maja inte gjort det är inge nyhet men det var inte väntat heller. Trots all god julgodis som finns såhär i juletid har jag inte tänkt att spräcka mitt förbud, vid nyår är jag uppe i tre år!
Uppe i vardagsrummet sitter mina bröder plus pappa och spelar bingolotta, ännu en tradition ala Westberg, dock har jag tröttnat på de. Men eftersom det är min lillebrors favvo prgram näst efter antikrundan måste någon hålla han sällskap och spela. Tråkigt för pappa och bror om drog den nitlotten.

Nu ska jag kila iväg och hänga upp min julstrumpa! ;)

Julpussar!

Kommentera

Publiceras ej