Äntligen

0kommentarer

Äntligen är vi klar med den näst sista uppgiften innan jul, nu återstår bara att sätta ihop ett Pump-pass. Enligt mig kommer det bli en svår uppgift eftersom jag inte är en tjej som brukar hålla på med sånt, finner ingen tid mellan gymträningen och badmintonen. Men imorn ska min grupp sätta ihop vårt pass något som kommer att bli väldigt intressant.

För övrigt gick jag och la mig tidigt igår och har sovit hela natten. Hade råkat slå av larmet imorse också så det vart till att stressa till skolan där gruppen satt och väntade. Men jag var bara en kvart sen plus att F kom senare med en påse full med bullar, mums!
Min söta mamma ringde även och frågade om hon inte skulle komma upp och hälsa på mig eftersom jag inte mått så bra. Hur go är hon inte då? Jag saknar alla hemma nu, men samtidigt vet jag att jag kommer längta tillbaka till min vardag här när jag väl kommer hem.

Nu borde jag verkligen städa och få in lite julkänsla i mitt lilla rum, men det lockar också ganska mycket att bara ligga i sängen och slappa. Hur det blir återstår att se...

Team B1 är den bästa gruppen, oj vad duktig vi är! :D Nu fick jag de sagt också!

Kommentera

Publiceras ej