Angående

1kommentarer

Jag fick nyss en kommentar om det jag skrev i Stina-lees blogg angående att hon INTE skulle vara i Thailand. Jag bryr mig inte vem hon var på flygplasten med det angår inte någon annan än henne om hon inte vill berätta de. Den dagen Stina vill berätta om vem hon tillbringade sin tid i Thailand blir alla hennes läsares lyckliga dag, om det nu är något så viktigt.

För enligt mitt tycke är det så att det som inte skrivs i bloggen angår ingen annan. Alla bloggare väljer att skriva om olika saker och nämner sitt privatliv efter den grad de själv vill. Ibland får vi nöja oss med att inte få veta ALLT utan det får den bloggaren hålla för sig själv eller för sina alldra närmaste. 

Personligen bryr jag mig inte vad folk tycker om min blogg, jag skriver om min vardag och det jag känner för.


Natti 

1 kommentarer

Linus

11 Dec 2008 19:27

Fint skrivet du... :)

Kommentera

Publiceras ej