4-4

0kommentarer

Kom precis hem från Elitserien med en oavgjord match i bakfickan. Jag var inte med och spelade men jag var den trogne lagkamraten som hejade och umgick med laget på slutet när det var nervöst. Vi låg under med 4-0 innan de vände och matchen avslutades med resultatet 4 lika. Det var ett väldigt glädjande besked eftersom laget tidigare i veckan hade förlorat mot samma lag med 7-1.

Nu ska jag läsa lite av en text innan jag tar och somnar.

Jag försöker verkligen hitta motivation till att göra saker bra nu, men det jag egentligen vill mest av allt är få "jullov" och att få åka hem. Men jag kommer nog att sakna min tillvaro här när jag väl kommer hem, men nu ska jag finna mig motivation till att kämpa på i några veckor till!


"Du betyder mest och det vet både du och jag"- min lilla vän.....

Kommentera

Publiceras ej