10/12

0kommentarer

Ny dag och nya tag!
Det var otroligt svårt att lämna den varma sängen imorse med vetskapen att jag egentligen inte hade något superduper viktigt att göra idag. (lång mening) Var iaf iväg och kollade på ett pump-pass, vi satt fyra pers utanför och tog tid och räknade. Detta endast för att vi ska vara så grymma som möjligt på tisdag.

Efter lunch vart det glögg och pepparkakor och mys med Sunes jul. Jag har sagt det förrut men säger det igen, jag älskar Håkan. Varje sak han gör är bara så klockrent, som ett dunderskott mitt upp i krysset. Därför blir det bara tråkigt att se han nu i Svensson Svensson när han är vuxen, inte alls lika skön som när han var mindre.

Passade även på att gymma för första gången på en vecka och det var verkligen på tiden. Kännde mig jätte svag och klen, skyller på att jag är ovan att träna :P Men imorn börjar redovinsningarna över passen vi i klassen ska hålla i, så i några dagar framöver kommer det bli, gympa, aerobic, balance och pump. Vi får göra det bästa av saken och bara le och se glad ut!

Kommentera

Publiceras ej