Vad vill vädret?

0kommentarer

Vad har hänt med vädret? Det har varit fint hela veckan när jag har jobbat, det har nästan varit skönare att bara sitta inne på jobbet eftersom vi har AC. Men imorse när det börjar nalkas helg och jag ska få vara ledig, näe då ska det bli askalas dåligt väder.
Har under kvällen varit och kikat på lite fotboll, satt där alldeles själv och höll på att frysa ihjäl. Ingen vet varför jag åkte och kikade men jag kännde att jag måste göra vissa saker innna jag åker(flyttar).
Efter matchen hängde jag på Marcus och hans kompisar när de skulle bada, åkte även med till stan. Men sen insåg jag att jag var alldeles för trött för att vara social, så jag satte mig på bussen och åkte hem. Av någon konstig anledning tycker jag inte längre att det är nå jobbigt att åka buss, det är nästan lite skönt. Låter helt vrikkat men så är de.

Dags att börja ladda för match imorgon och även lite mys med Titti, de ska bli kul. Jag hoppas inte det är sista gången vi ses innan jag fyttar bara, det ska jag se till att det inte är. Än så länge blir de inte av med mig!

Även att en av mina bästa killkompisar flyttar till USA om en vecka, jag kommer sakna han otroligt. Han är som en bror för mig och han har alltid något vettigt att säga om allt. Han får mig alltid att må bra! Plus att min riktiga bror är helt frälst i han ( hihi).

Dags att sova, Natti natti 

Kommentera

Publiceras ej