Tröööttter

0kommentarer

Jag är så trött så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Ge mig min säng, mitt täcke och låt mig somna till Sunes Sport Äventyr. Jag vet inte vad det är med Sune som gör mig så frälst, det kanske är otroligt töntigt men åh så roligt! Kan nästan citera hela Sunes Sommar, älskar alla sköna kommentarer i filmen. Frälst som jag är fick jag även Sunes Jul i julklapp, konstigt nog har jag inte hunnit tagit mig tid att kika på hela än.

Kliandet har även lagt sig en aning (peppar peppar ta i trä) bara för att jag sa det nu kommer det bli värre snart, typiskt!
Det gick iallfall bra att träna igår även fast det var en otroligt seg och onödig träning. Jag fick något ryck efter att springa sex varv runt planen innan jag tog min cykel hem. Jag känner en aning panik över att jag inte börjat träna badminton än, jag kommer att komma till en klubb där alla har tränat + att en del har vart i Indonesien, tungt! Men det är väl bara för lilla Mysan att gilla läget och inse att jag kommer att måsta träna dubbelt så mycket.

Just nu hade jag kunnat vara på Yran och roat mig och träffat en massa folk jag inte sett på månader. Men HÄR sitter jag istället på jobbet och inte gör ett skit och här ska jag sitta till klockan 5, men pengarna rullar in.

Mina inlägg brukar bli när jag har lust, dock lite tråkiga utan några bilder (som alla andra har) men har man en kamera (som för övrigt är den bästa som finns) som man inte orkar knäppa med, då blir det inga bilder. Tyvärr har jag inte lika fina outfits som alla andra heller. Idag har jag på mig mina favvo byxor från cypern, lång gren med billabong märke på plus en två tröjor från HM. Håret ser ut som "Hej kom och hjälp mig". Men jag var lite sen imorse (som vanligt).

Ikea på söndag skulle inte sitta fel just nu:
  • Gardiner
  • Matta
  • växter
  • tavlor
  • sänglakan
  • lampor
  • överkast
  • Plus annat smått och gott
Nee nu ska jag ta och kika runt lite som vanligt och vem vet kanske det blir ett till inlägg ikväll.

//Mysan

Ps. Den snygga killen på jobbet gick nyss förbi, såå söt! ;) hehe

Kommentera

Publiceras ej