Söndag

1kommentarer

Sova är bland det bästa man kan göra, eller bara ligga i sängen och mysa under täcket. Så fick min dag börja idag, avslappnat och skönt. Sen vart det ett varv runt kafferundan med, det är så skönt att bara gå och där kan jag verkligen vara helt för mig själv, jag och min Ipod!

Var på Hagmyren och var kontrollant på bingon, inte världens roligaste grej kanske men det gick bra. Är kanske inte det roligaste att göra på en söndag, men vad gör man på söndagar annars egentligen då? 

Idag flyger en av mina bästa killompisar till USA, känns konstigt att vi inte kommer att ses på ett år! Han är verkligen en som får en att må bra när man är lite nere, peppare mig och gör att jag mår bra! Kommer sakna dig vännen, men som tur finns det ju internet, mobil och din blogg! Hoppas du får det bra och du lyckas med din hockey karriär!♥

Pusshej

Mysan♣

1 kommentarer

Linus

16 Aug 2008 00:39

Tack så mycket vännen, du bara inbillar dig saker. Du är ju bara så mycket starkare än du tror. Du kan alltid nå mig! Det vet du. Hälsa alla, och tack!



Kramar Linus

Kommentera

Publiceras ej