Sista dagen

0kommentarer

Idag var sista dagen på mitt sommarjobb och det innebär att 10 veckors arbete är över. Det har gått sjukt snabbt även fast det känndes otroligt hopplöst ett tag. Men mina underbara kollegor har hjälpt mig att trivas och jag vet att jag kommer att komma tillbaka. Jag har fått så mycket inte bara en otrolig erfarenhet och nya kunskaper så har jag också fått Biljetter till Elvis, (dock gav jag bort dem till mamma och pappa eftersom jag inte är hemma), biobiljetter, lunch på Nojs och liet små prylar och såklart fått chans att träffa många underbara människor.

Efter en rejäl eftermiddagsfika, det bjöds på tre olika sorters kakor/bullar så vart jag upphämtad för en visit på IKEA. Jag trodde seriöst inte att man behövde så mycket saker när man skulle flytta till en redan möblerad studentlägenhet, men man vill ju ha allt i sin egen stil så man ska trivas. Och hur vi nu ska få upp allt på söndag, de är en fråga som återstår.

Jag gjorde iallafall några riktiga kap och då inet bara på IKEA utan av en slump gick jag in på MONKI och det var 75% rea där. Mycket fint men två saker fick följa med hem, en tröja och ett par skor (ja ja vet att jag egentligen inte behöver, men jag kunnde inte låta bli). 82.50 gick det på, billigt och bra!

Jag har iallafall plockat ner mycket av mina saker men det återstår fortfarande sjukt mycket. Hur ska man veta vad som är viktigast och ha med sig och inte? Min mamma säger att det viktigaste ska med, men jag tycker enligt min mening att alla mina ägodelar är viktiga. Tänka bara alla skor...mums!

Nej nu ska jag sova, en annan har ju en hektisk dag framför sig med packning, EIk-dag och match och avsluta kvällen med lite mys med tjejerna.

Puss mysan 

Kommentera

Publiceras ej