Onsdag

0kommentarer

Jag hade plannerat in att idag skulle jag bara ligga i sängen och sova och sedan bara gå och handla. Men hur lätt är det att somna om när Mamma ringer och väcker mig då? Tack för den Mamma (men jag älskar dig ändå).

Som vanligt är vädret inte på topp här, det regnar inte men går jag ut kommer det garanterat att börja. Och jag som måste iväg och handla inför att Hanna kommer, måste ju ha mat åt den stakars flickan. Nu får jag det att låta som jag inte äter men det gör jag, bara att jag tar det jag har kvar sen Mamma och Pappa var här.

I allafall kommer Hanna idag som sagt, det ska bli skönt att ha någon att vara med när alla är upptagna med sina egna liv just nu. Synd om även henne som måste sitta själv i bussen hela vägen lång. Men vi ska iallfall hämta henne vid bussen innan träningen idag.

Man kan ju säga att min träningsdos har ökat sedan jag flyttade. Nu är det 4 pass i veckan á 2 timmar som gäller än så länge.

Måndag: 18-20 - Yusuf
Tisdag: 19-21 - Yusuf
Onsdag: 19-21 - Rasmus
Torsdag: 19,30-21,30 - Yusuf

Förhoppningvis kommer jag att kunna lägga in lite styrka sen också, men måste se hur det blir med korten på IKSU först.

Nee nu ska jag klä på mig för att käka frukost (lunch) och cykla iväg och handla mat.

Hörs
Puss Mysan

Kommentera

Publiceras ej