Ojoj

0kommentarer

Oj här har jag inte varit aktiv på några dagar (vecka). Men jag kan ju skylla på att jag fick internet först i Måndags, även fast det krånglade, betalar visst inte som student utan som privat person, men aja.

Jag anlände iaf i fredags till Umeå efter typ 5 ½ timme i buss. Resan gick bra fast det var otroligt tråkigt att sitta själv och skratta åt tanten som snarkade sätet framför mig. Väl i Umeå hämtade Johannes upp mig och det vart middag hos han tillsammans med två andra studenter (eller den ena var student den andra skulle läsa svenska). Den ena tjejen var från Sverige och den andra var från USA, så det var att lyssna lite på engelska (hhe sa inte mycket ja).
Kom hem till mitt rum i skaplig tid och insåg att här ska jag tillbringa tre år :P Ofattbart!

Lördag:
Jag och Johannes åkte till hallen till tio då lägret skulle börja. Många var nyfiken på ad jag gjorde där, jag var riktigt nervös innnan men det gick riktigt bra. Vår tränare Yusuf berättade vad det var vi skulle göra och senvar det bara att köra hårda 8 min pass, tre gånger var. Snacka om att jag inte hade någon smach kvar på slutet (inte för att jag har en annars heller men men).

Sen vart det lunch efter två timmars träning, tydligen hade de bränt såsen till köttbullarna, lukta apa, plus att det var potatismos till = BLÄ!

Andra passet vart det fortsatta övningar plus matcher. Jag fick träna med de "lite" sämre och det gjorde att jag fick ta i dubbelt så mycket.

Efter träningen var det dusch och jag skulle försöka hitta hem, lättare sagt en gjort. Jag fick fråga någon efter vägen, vilse i Umeå första dagen, bra där Mysan!

På kvällen vart det att träna lite brännboll och softa framför Tvn.

Söndag:
Ett pass badminton, gick bra dock var det inte lika långa övningar idag som det var igår. Efter vart det fika och jag tog mig hem och la mig och vilade framtill en sju på kvällen då jag gick upp och åt lite. Måste säga att det är sjukt tråkigt att äta själv!

Måndag:
Var in på Universitet plus att jag åt och gick på stan själv innan det var dags för träning på kvällen. Kännde mig ruskigt sliten efter helgens träning. Kvällen vart lugn och det vart lite tv tittande och att nöta lite data.

Tisdag:
Även denna dag vart det samma schema, universitetet, lunch, och stan helt själv! Har gått och blivit en enstöring :P
Kvällen träning gick sådär, det är så tråkigt att ha tappat all feeling i slagen. Bläää på de!

De var mina dagar hittils i Umeå.
Pusshej Mysan

Kommentera

Publiceras ej