Lördag

1kommentarer

Att ha klockan ställd på en lördag är väl inget som lockar så där speciellt mycket. Min klocka var ställd på 08.00 för att jag hade en tanke på att gå ut och gå, men som vanligt vart det att snoza till klockan vart strax efter nio. Upp och äta frulle innan det bar iväg till träningen. En helt klart värdelös träning, vi var 10 stycken och ingen var speciellt motiverad att träna utan tränare- Vi slutade tidigare och jag cyklade hem och la mig och sov på soffan.

Nu i eftermiddag ska jag på bio med min lillebror, vi ska se Kung Fu Panda. Jag har ju lovat han att vi ska göra det innan jag flyttar. Och när han bjuder kan man ju inte bara säga nej ;)

Äntligen ska jag lägga upp lite foton från balen ;)


hihi, hela bilden på mig och Mackan kommer senare!


Pusshej

1 kommentarer

maja

09 Aug 2008 16:36

lite bilder från balen och en bild kommer upp? :p och tro inte på fasen att den är på dig ;) haha, lite komiskt faktiskt. haha ;)

Kommentera

Publiceras ej