Kaos

0kommentarer

Vart kommer alla mina saker ifrån, ibland får jag för mig att jag inte äger något alls. Men nu innnan flytten på söndag har jag börjat inse att jag har GANSKA mycket saker, kläder och skor. Vad ska man med 5-6 par badminton skor till liksom? Om man bara använder ett par eller högst två par. En så länge ligger allt framme i mitt rum och det bildar kaos, är som berg och golvet syns knappt i röran. Det ska bli skönt att ha allt packat och klart på söndag, när jag nu ska hinna med de. Har ett ganska späckat schema just nu:

♦Träning i morgon kl. 20 i Hudik
♦Träning halv 6 på tors (slutar kl 17) Sedan A-lags match efter träningen
♦Ikea på fredag med Mamma och Pappa
♦Match kl. 15 och avskedsmiddag med flickorna
♦Flyttlaset går kl. 06.00

Så på de få dagar som är kvar ska jag hinna att packa allt....lyckas jag återstår att se!

Puss Mysan

Kommentera

Publiceras ej