Äntligen!

0kommentarer

Har jag fått min så behövande sovmorgon. Jag har nog inte haft en någon sån på cirka 7 veckor känns det som, då det var jag värd tycker jag!
Jag gick och la mig gråtandes igår pga mina eksem jag har, de kliade så jag hade kunnat sparka sönder något (hade troligtvis blivit min egen fot mot någon vägg). Fick iallafall sova nästa hela natten utan att jag vaknade också det skönt.
Som sagt var jag och hälsade på Titti igår efter vår match. Matchen blev oavgjord med 1-1, vi hade en kvitterings chans när det var 2 sekunder kvar, Hanna la en frispark som tog i stolpen, otur!
Hemma hos Titti var det mys med glass och rull tårta och tre avsnitt av One Tree Hill, klart den bästa serien jag någonsin sett! På bussen hem var det en kille som hade så hög musik i sina hörlurar att vi andra också hörde, bra för mig som glömt ipoden.

Hanna kom iallafall hit och hängde på förmiddagen, vi kikade på Tv och spelade Wii. Innan det vart fotboll, A-laget spelade, det regnade så mycket att det inte var roligt att titta.
Just nu funderar jag på att kika lite på Supersugen och bara mysa hemma.

Hörs.
Mysan

Kommentera

Publiceras ej