Veckorna går

1kommentarer

Nu har snart en till vecka gått och det innebär att det är en vecka mindre till Cyper och Studenten. Är ju iofs ganska logiskt men tiden och veckorna går så sjukt snabbt nu. Tänk bara att få ägna sig åt att packa väskan till Cypern och veta att sol och bad väntar, önske tänkade känns det som nu. Plus att man blir riktigt deprimerad av snön som har kommit, inte känns det som 10 april idag inte.

Helgen som kommer har jag en helt ledig helg och har inte en aning vad jag ska göra. Vad gör man när man inte spelar på helgerna? Låter ganska sjukt att jag inte vet vad man kan göra när man inte spelar eller är arrangerad i något som har med Badminton att göra. Det är en så otroligt rolig del av mitt liv, gemenskapen och själva spelet.

Barn kalas på söndag är i alla fall en sak som är inplanerad, Esther fyllde 6 år igår, hon som är så liten :S

Igår hade vi projektredovisning, jag tycket det gick riktigt skapligt för vår del. Både jag och Titti var riktigt nervös innan, men de löste sig! Nu återstår bara rapporten sen är vi klar med den där kursen, skönt även fast det gått väldigt bra för vår del.

 Esther som nu är 6 år och syster yster <3

1 kommentarer

maja

11 Apr 2008 15:24

roligt att du tog den bästa bilden oxå :P

Kommentera

Publiceras ej