undra sa flundra

0kommentarer

Jaha, nu sitter jag här mitt i natten och har allmänt tråkigt, tanken finns ju att jag ska hoppa i säng och så. Men den tanken är bara en tanke och varför jag inte gör det är en helt annan sak. Det känns som om det är i lsutet av veckan men det är bara tis/ons, jag gick ju på nästan en veckas lov idag ja, mycket uppskattat.

Söndagen vart en rätt annurlunda dag eftersom vi hade match start kl 09.00, det gjorde att när matchen var över (som vi vann med 2-0 och jag fick gå av) hade man hela dagen kvar att utnyttja. Jag fastnade vid min smycken och att skala potatis, tråkigt värre. Eftersom det var Min Bästa Väns Födelsedag var vi nerdit för att gratta henne. Och där fick jag en oväntad överraskning, hade kunnat hamna i en riktigt jobbigt situation, men det löste sig ganska bra och allt känndes lugnt. Nog för han var den "jag gav upp för något annat", men jag är glad över att han är lycklig och att jag inte mådde dåligt över situationen.

Var på må min första Kickboxning igår och de var verkligen sjukt jobbigt! Jag har nog aldrig svettas så mycket i hela mitt liv, svetten bara rann från mig. Det blir en hel del träningar nu med fotbollen och så, roligt men samtidigt saknar jag Badmintonen riktigt mycket. Det är en så härligt känsla att spela och bara vara i en hall. Låter extremt töntigt men så är det. :)

Även att jag blir riktigt sugen på att plugga till Hösten, men vi får väl se om jag kommer in och om jag har något jobb till hösten. Men att lilla Mysan skulle flytta hemifrån det vore ju ganska konstigt de, är ju så bortskämd med att nästan få allt uppassat åt mig. Men den saken återstår ju att se.

Hare gött och ta det lugnt på sista April :)

Kommentera

Publiceras ej