Lördag

0kommentarer

Jag hade ju mina små funderingar om vad jag skulle hitta på denna helg, jag behövde inte fundera så länge. Funderingarna löste sig på fredagens första grusträning, blev tillsagt att följa med att spela match idag, med samling kl 11. Jag som inte har rört en boll seriöst på flera månader, vilket skämt! Men jag tog mig igenom 90 min, dock med otroligt många missar, men inga brutna ben så jag ska väl inte klaga.
Hela de där med matchen tog upp större delen av dagen, sen vart det lite plugga innan Asta kom och gjorde mig lite sällskap. Vi såg filmen Walk The Line och åt en varsin naturgodis påse = dåligt samvete
Filmen var inte direkt något som föll mig i smaken och inte asta heller tror ja, vart väldigt många kiss pauser för hennes del, haha :)

Imorn blir det väl fortsättning på mitt pluggande eftersom jag måste få in 90 sidor i min lilla hjärna till på Måndag :S usch säger ja bara!

Kommentera

Publiceras ej