Jobb jobb

0kommentarer

Åh jag blir nästan glad över att läsa min systers blogg, hon ser verkligen upp till mig. Näe nu tog jag verkligen i, men lite önske tänkade får man väl ha :)

Idag var jag för första gången på Arbetsförmedlingen för att söka jobb. Dom hade nån slags rekryteringsdag där ungefär 10 företag var och sökte medarbetare. Jag var jätte nervös innan, men mamma nästan hotade mig att jag skulle gå dit. Jag blir alltid jätte nervös innan jag ger mig in på något, för jag tror alltid att jag ska vara sämst och att det ska uppstå hemska situationer. Jag får ta och bättra mig på den fronten. Jag vet ju att det alltid löser sig så fort jag lugnat ner mig.
Jag möttes av trevliga männiksor som det inte alls var hemskt att prata med och jag tycker det gick riktigt bra. Sen om jag får något jobb återstår att se, men jag gav det i alla fall ett försök. Bra gjort Mysan :)

Var även och hälsade på Alinda som kommit hem från Thailand, riktigt skönt att ha henne hemma tycker jag! Vart även riktigt sugen på att åka bort härifrån när man ser på filmer  och dom berättar hur bra dom haft det. Jag hoppas verkligen att min och Hannas resa till Hong Kong blir av. Men först måste jag få ihop lite pengar och det är ju verkligen ingen lätt sak. Det har jag ju verkligen insett idag!

Kommentera

Publiceras ej