Helgen

0kommentarer

Även denna helg har bara sprungit ifrån mig, vart är all den tid då jag skulle ha pluggat? Den tiden jag skulle ha fixat allt jag ligger efter i? Ojoj, jag har i princip gjort allt annat än det jag egentligen skulle ha gjort, men det var de värt.

Efter att ha vart "ledig" i fredags och städat bilen så bar det av till Uppsala och lite shoppning av skor, älskar då det är billigt, två par skor för 200 hundra, love it!
Sen vart de till att softa på hotellet och plugga lite grand i alla fall :)

Klockan halv sju var de uppstigning och kl 7 var det den efterlängtade hotellfrukosten, mums vad jag älskar de!
Resten av dagen tillbringades i hallen och coaching var det som stod på mitt schema, alla var duktiga och kämpade på trots sitt hårda motstånd! Var riktigt stolt över vad alla presterade.
 Tråkigt nog åkte alla ur men det var kul att vara med fast det är ruskigt tråkigt att inte spela själv. Det var tråkigast på hela dagen, att inte spela själv.

Idag vart det en riktigt lång frukost, måste ju äta av allt och den där färska frukten är ju bara pricken över i, mums!
Sen kom Tessan med lille Rasmus och vil flockades runt den lille som bara ville äta och sova. Men så söt han var då, med sin lilla kropp och sin lilla dubbelhaka. Syster var som vanligt fin och hon passar verkligen som mamma, jag är så stolt över att vara hennes syster och Moster åt Emma och Rasmus.



På stan sedan hittade jag äntligen en klänning till studenten, hoppas jag blir fin i den nu bara :)

Tack för helgen alla som var med och gjorde att jag fick annat på tankarna än det vanliga. <3

Kommentera

Publiceras ej