Första April

0kommentarer

Åhh vad jag älskar att luras. Läs igen och se att det står att JAG gillar att göra det och att det inte är kul när någon annan gör det mot mig.
Hela förmiddagen gick jag runt och tänkte på vad jag skulle kunna lura någon med, tyvärr kom jag inte på något alls.
 Jag blir som ett litet (alltså mindre) barn när det kommer till sådana här dagar. Till sista kom jag på att jag skulle lura Maja först och det lyckades även fast det inte var något stort. Sen var det Wille som vart mitt offer, som för övrigt fyller 11 år idag! Stor han blir min "lilla" skit till lille bror.

Min stora lögn gjorde jag på Ante som vart helt galen dels när jag sa vad jag sa men även när han senare på träningen insåg att det var första April idag.
Åhh vad jag skrattade och all andra för den delen med.
Ibland är det verkligen som tale sättt är: " Den sanna glädjen är skadeglädjen!"

Kommentera

Publiceras ej